atomsmurf

Journaliststudent ved HiO – her er mine artikler

Sommerferie og sommerjobb

leave a comment »

Har nå tatt sommerferie både fra studier og jobben som lærer.

Neida ikke 100 prosent ferie. Må fylle dagene med noe nyttig!

Den siste saken jeg skrev kommer i neste nummer av Virkelig. Det er stadig flere som ikke møter i forliksrådet i Tromsø. Hvorfor det? Nyhetsartikkelen har intervjuer med advokat Asbjørn Krantz, namsfogden og andre relevante kilder. Kjøp magasinet – pengene går til en god sak!

Utover i sommer blir jeg også være i redaksjonen i Virkelig for å skrive saker. Er ennå journaliststudent så dette blir en kjempefin erfaring å jobbe med ordentlige journalister i en ordentlig redaksjon! I tillegg skal jeg skrive for Bekhterever`n som er et fagblad for de med den revmatiske lidelsen Morbus Bekhterev.

Til høsten blir jeg fortsette legge ut besvarelser her.  Så inntil videre får dere som leser bloggen min ha en riktig god sommer!🙂

Mvh Stig-Lennart,

Written by atomsmurf

June 19, 2011 at 9:40 pm

Posted in Uncategorized

Leave a Reply

